Rabu, 5 Oktober 2011

Di jemput datang ke tempat kerja ku..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh .. !

Sekarang malam, jam pula di lihat pukul 11.52 pm..Bukan menunjukkan ok, sbb jam tu mane nak tunjuk kat kite die pukul bape, mesti kite lihat die..Kan ?? Cedek ke bodow ? Cedek lah law gitu..Paham ?

Ok..Skang ni nak citer kat u all (walaupun 6 org jek followers)..Skang ni, aku dah keje semula kat PKRM tu..Pusat Siber Rakan Muda..Ada citer die sebelom2 nie..Cari lah sendiri..Dulu berenti sekejap sbb Pusat siber ni tender die bawah Syarikat swasta, yang ta bayar gaji tu..Skang nie pihak belia dan sukan telah mengambil alih PKRM tersebut, jadi skang nie aku dah bekerja bukan lagi Penyelia Pusat Siber,tetapi telah di tukarkan ke jawatan Pembantu Belia Dan Sukan Gred S17...Alhamdulillah syukur, tapi kontrak jek, x tetap pon, tapi x tetap pon, aku tetap bersyukur mane taknye, keje bukan susah pon, pagi2 masuk kul 9, bukak kedai, pastu on9 jek sambil tunggu pelanggan, pelanggan law datang pon dapat main free jek internet, x yah bayar..

Dulu mase bawah Syarikat Swasta tu, gaji die kasi RM600,tolak2 KWSP,Socso,dapat la RM5XX..Tapi x pe la, keje pon senang, umah pon dekat, x lah rase gaji tu sikit, skang ni Alhamdulillah, basic S17 nie RM820..Umah dekat plak tu..Mmg bersyukur la habaq hang kan..

Pastu nak cakap sikit ea, meh la datang tempat keje aku nie, free jek..X yah bayar..PKRM ni di buka untuk kesenangan belia2 di luar sana supaya x cetek IT..Internet saje ok, nak main game g bayar nu kat CC..

X best lagi citer aku..Aku bace sendiri pon macam x best..Haishh...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...