Rabu, 5 Oktober 2011

Hari ini hari Rabu...

Hari ini Hari Rabu bersamaan 5 Oktober 2011..Jadi..Esok pula hari Khamis..Lusa hari Jumaat..Hari Jumaat , kaum lelaki iaitu kaum Adam wajib untuk pergi Solat Jumaat..Lepas tu hari Sabtu..Hari Sabtu kalau org keje pejabat cuti..Ahad pun cuti gak..

Pastu hari Isnin orang start keje semula..Tapi aku tak keje pun..Aku cuti pada hari Isnin..Seterusnya hari Selasa..Hari Selasa adalah hari semalam..Tapi ini nak citer pasal hari yang akan datang , lantak aku lah...Semalam hari Selasa , di Astro Supersport pada pukul 10 ade World Wrestling Entertainment (WWE) suke tengok gusti..Sebb die pukul2 orang..Walaupun org kabo die belakon..Lantak lah aku nak tengok pon..Dah aku minat..Korang law dah minat rancangan korang suke , mesti korang tengok kan..Eleh..Sama la cam aku..

Jadi..Kalau semalam dah hari Selasa , hari ini ialah hari Rabu , hari ni pun ade WWE gak..Tapi kol 12.30am...Lambat sangat..Ngantok..

Sekian Terima Kasih kan pun adoy~

2 ulasan:

Zee Eim berkata...

pe aok merapu nih?

Ryan Khosni berkata...

hahahha..merepek kan ? tu lah..tade idea..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...